Zdrowy fast food – 6 posiłków z barów szybkiej obsługi, które są zdrowsze od reszty

Jeśli chcesz zjeść szybki posiłek w podróży, ale nie chcesz całkowicie zepsuć swojego planu zdrowego odżywiania, nadal można trafić na fast food drive-thru. Wiele sieci fast foodów ulepszyło w ostatnich latach swoje menu w zakresie odżywiania, dzięki czemu dokonywanie dobrych dla siebie wyborów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Wprowadzając więcej wegetatywnych i niskokalorycznych dań, takich jak sałatki i bowle, te sieciowe restauracje zaczęły myśleć poza typową taryfą cheeseburger-frytki-cola.

Zdrowy fast food, czyli jaki? Poznaj listę potraw popularnych sieci restauracyjnych. Jest to rozwiązanie dla ludzi, którzy są zaniepokojeni przyrostem masy ciała lub po prostu starają się dokonać zdrowszych wyborów. Zapewnia lepsze opcje dla ludzi, którzy mieszkają w obszarach, gdzie fast foodów sieci są główną przystępnie cenowo opcją.

Bez względu na to, gdzie się stołujesz, zacznij od załadowania posiłku jak największą ilością zdrowych warzyw, czy oznacza to dodanie dodatkowej papryki do pizzy, poproszenie o grzyby na (lub zamiast!) burgera, czy też salsa na misce burrito. Niektóre sieci mają nawet łańcuchy zamówień, które mogą pomóc Ci jeszcze bardziej ulepszyć posiłek. Na przykład, poproś o zamówienie “fresco” w Taco Bell, aby zmieszać obłożone kaloriami dressingi, ser i kwaśną śmietanę. Te niskokaloryczne opcje śniadaniowe, obiadowe i kolacyjne otrzymują pieczęć zatwierdzenia od zarejestrowanego dietetyka.

Arby’s: Sałatka farmerska z pieczonym indykiem

Kto by pomyślał, że ci sami ludzie, którzy wymyślili hasło “mamy mięsa”, oferują lekką i pyszną sałatkę? Z pieczonym indykiem i pokrojonym w kostkę boczkiem, ma to wszystko, co najlepsze w kanapce, bez bułki.

Całkowita ilość kalorii: 240

Tłuszcz całkowity: 13 gramów

Au Bon Pain: Wegetariańska sałatka deluxe

Jak zrobić zdrowy fast food? Zróbcie pięć porcji warzyw z tą wegetariańską sałatką. Jest pełna zieleni, papryki, oliwek kalamata, sera feta, ciecierzycy i innych warzyw, aby zapewnić organizmowi odpowiednią dietę.

Całkowita ilość kalorii: 260

Tłuszcz całkowity: 13 gramów

Boston Market: Rotisserie Chicken Bowl

Pomiń sos i przejdź na podwójną porcję świeżych warzyw na parze i zielonej fasoli zamiast tłuczonych ziemniaków i kukurydzy. Możesz odstawić ziemniaki i wybrać podwójną porcję warzyw, aby uzyskać jeszcze zdrowszą opcję.

Całkowita ilość kalorii: 330

Tłuszcz całkowity: 13 gramów

Chick-Filk-A: Grillowany kurczak Tortilla

Odwróć uwagę od ikonicznej kanapki z kurczakiem w Chick-fil-A i sięgnij po satysfakcjonującą, grillowaną pierś kurczaka z sałatą, pokrojoną kapusta, marchewka i serem w płaskim chlebku z mąki lnianej.

Całkowita ilość kalorii: 350

Tłuszcz całkowity: 13 gramów

Chipotle: Burrito Bowl

Idź na stek fajita i fasolę pinto, plus wszystkie salsy i warzywa, których pragnie twoje serce, aby uzyskać dużo białka bez dużej ilości dodatkowego tłuszczu. Wybierz zdrowy fast food i powiedz “nie dziękuję” kalorycznemu ciężkiemu ryżowi, guacamole i serowi, a zamiast tego wybierz pico de gallo dla smaku.

Totalne kalorie: 330

Tłuszcz całkowity: 8 gramów

Culver’s: Beef Pot Roast Sandwich

To, że obserwujesz swoje spożycie mięsa, nie oznacza, że musisz trzymać się sałatek. Duszony chuck pieczony na bułce sprawia, że jest to przyzwoity wybór dla mięsożerców. Pomiń pikle, aby obniżyć spożycie soli i daj frytkom chybić.

Totalne kalorie: 410

Tłuszcz całkowity: 13 gramów