Zdrowy jadłospis na 7 dni

Planowanie to świetny sposób na zorganizowanie posiłków na nadchodzący tydzień. W supermarkecie oszczędzasz również czas i pieniądze! I oczywiście planowanie z wyprzedzeniem pomaga trzymać się celów!

SZCZEGÓŁY

Śniadania i lunche od poniedziałku do piątku są przeznaczone dla jednej osoby, podczas gdy kolacje i wszystkie posiłki w sobotę i niedzielę są przeznaczone dla czteroosobowej rodziny. Niektóre przepisy pozwalają na pozostawienie wystarczającej ilości na dwa obiady lub lunch na następny dzień. Chociaż naprawdę wierzymy, że nie ma jednego planu posiłków dla wszystkich, dołożyliśmy wszelkich starań, aby wymyślić coś, co przemówi do szerokiego grona osób. Wszystko jest przyjazne dla osób uważających na wagę, możesz też dowolnie wymieniać dowolne przepisy lub po prostu użyć tych jako inspiracji!

Lista zakupów jest obszerna i zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby przygotować wszystkie posiłki zgodnie z planem. Dołączyliśmy nawet rekomendacje marek produktów, których często używamy. Sprawdź swoje szafki, ponieważ zauważysz, że często używamy wielu przypraw, więc być może masz ich już dużo.

I wreszcie, co nie mniej ważne, ten plan posiłków jest elastyczny i realistyczny. Jest mnóstwo miejsca na koktajle, zdrowe przekąski, deser i kolację. A jeśli to konieczne, możesz przenieść niektóre rzeczy, aby działały zgodnie z Twoim harmonogramem. 

PONIEDZIAŁEK 

Ś: Upieczone babeczki z omletem * (2B 4G 2P) z 1 szklanką truskawek (0B 0G 0P)

L: Indyk (7B 8G 7P)

K: Rollatini z cukinii (przepis x 2) (8B 8G 8P) z wegańską sałatką Cezar (3B 1G 1P)

Suma: 20B 21G 18P, kalorie 1003

WTOREK 

Ś: Pieczone babeczki z omletem (2B 4G 2P) z 1 szklanką truskawek (0B 0G 0P)

L: resztki z Rollatini z cukinii (8B 8G 8P)

K: Wrapy z indykiem i sałatą (0B 5G 5P) z 2 łyżkami sera cheddar (2B 2G 2P) i ryżem Fiesta Lime (2B 4G 2P)

Suma: 14B 23G 19P, kalorie 994

ŚRODA 

Ś: Pieczone babeczki z omletem (2B 4G 2P) z brzoskwinią (0B 0G 0P)

L: resztki z Rollatini z cukinii (8B 8G 8P)

K: spaghetti ze smażonym kurczakiem i pomidorami (7B 9G 2P)

Suma: 17B 21G 12P, Kalorie 871 

CZWARTEK 

Ś: Smoothie owsiane z jagodami i bananem (przepis ½) (7B 7G 7P)

L: Sałatka z awokado z ciecierzycy (3B 8G 3P)

K: Grillowane kotlety jagnięce z rozmarynem (6B 4G 6P) z sałatką Houston’s Couscous (7B 7G 4P)

Suma: 23B 26G 20P, Kalorie 868 **

PIĄTEK 

Ś: Smoothie owsiane z jagodami i bananem (przepis ½) (7B 7G 7P)

L: Sałatka z awokado z ciecierzycy (3B 8G 3P)

K: Łosoś z bazylią i parmezanem w panierce (3B 6G 3P) z ¾ szklanki brązowego ryżu (5B 5G 0P) i surową sałatką z jarmużu (2B 2G 2P)

Suma: 20B 28G 15P, kalorie 956 **

SOBOTA 

Ś: Nadziewane bajgle (5B 6G 5P) z brzoskwinią (0B 0G 0P)

L: kremowa sałatka z krewetkami i selerem (2B 3G 2P)

K: ZAMÓWIENIE!

Suma: 7B 9G 7P, Kalorie 391 

NIEDZIELA 

Ś: Quiche Lorraine bez skórki (5B 7G 5P) z 1 ½ szklanki mieszanych warzyw i 1 łyżką stołową lekkiego winegret (1B 1G 1P)

L: Pizza Margarita (6B 7G 6P) z 8 młodymi marchewkami (0B 0G 0P)

K: Grillowany kurczak (4B 8G 4P) ze smażonym „ryżem” z kalafiora (1B 2G 1P)

Suma: 17B 25G 17P, Kalorie 1000